Middag hos föräldrarna.

Jaha, då var det söndag igen. Helgerna går alldrles för fort. Men håller på att göra mig iordning, för ska upp till mamma och pappa och äta mat jag och Daniel. Ska bli gött!

Helgen var bra, i fredags var jag, Hanna och Sabina i Karlstad på Tempel och kollade på ItaloBrothers, var skit kul! Så Daniel var så snäll och skjutsa oss dit och sen hämtade oss. Sen när vi kom till stan så åkte Hanna och Sabina hem, och Mikaela och Kevin hoppa med i bilen. Så jag var inte hemma fören runt 9 på morgonen efter. Längesen man var ute så länge. Och igår vaknade jag inte fören 16, sen gjorde jag och Daniel mat, smördegsinbakadoxfelé, potatispuré, egen rödvinssås och sparis, mumma! Efter det var det bara att ligga i soffan och dö!

Bilder ifrån helgen kommer snart, hinner inte ladda upp dom nu.

Puss och Kram, Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0