club sandwich och true grit.

Jag och Daniel gjorde Club sandwich idag med klyftpotatis, mumma! Också skulle vi se True Grit eftersom det är våran 9månaders dag, men gissa vilken som somnar efter halva filmen, så bra var den! Nejdå, tänkte jag skulle kolla klart på den ikväll efter Big Brother. Daniel ska jobba natt extra, så blir ju själv efter kl.22.. Tråkigt, men men. Fan vad jag älskar att BB har börjat igen, har älskat de andra säsongerna. Men som denna har börjat så vet jag inte om man kommer följa det lika väl som dom andra gångerna, tycker det är alldeles för konstigt folk med, vissa passar bara inte in. Så det känns lite tråkigt. Vet ju inte om man kommer få sig någon favorit som en fått de andra åren. Får hoppas det vissar sig bli bättre än väntat. Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och dö lite till.

Puss & Kram, Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0