helgens bravader.

Har inte vart inne och skrivit på hela helgen, dåligt av mig! Men ska skriva lite kort om den nu. På fredagen vart det jobb till ett, sen ner med louise på stan och ficka lite inför helgen, vart även en fika på Sunday. Sen vart det hem och plocka iordning för vinkvällen med Linda och Louise. Det var den roligaste kvällen på länge, tack brudar! Vi drack MASSA vin och gjorde mat, åt club sandwich som jag gjorde. Det är bara för gott. Får lägga in reseptet någon dag. Sen vid tolv så ringde Angelica och fråga om vi ville ha skjuts ner till Rajjens, men vart ut i bil hela kvällen. Var väl hemma runt fem på morgonen. Sen på Lördagen blev det ut igen, med linda, veronica och marlene.. Var en kul kväll det med, men vart lite lugnare för mig emot Fredagen. Så var hemma runt tre den kvällen.. Men det märks att man har bleve äldre, blir så mycket dåligare, och två dagars klarar man ju knappt av. Och sen har man bleve sjuk pågrund av helgens bravader.. Var lite kallare än vad jag trodde, så var ju inte så smart att springa runt i tröja bara. Men ska försöka stå ut så länge som möjligt, vill inte vara hemma från jobbet känner jag. Men får se hur det är imorgon. Ska kolla lite på tv nu, sen blir det sängen. Godnatt alla! <3

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0