Hemma.

Gick upp kvart i 7, trött som as.. Packa väskan och sen vart det att åka till hk och köra ett corepass klockan halv 8. Var gött att komma iväg på morgonen faktiskt, ha träningen gjord. Så efter passet åkte jag och christine till Select och köpe frukost, sen vart det iväg till jobbet vid 9. När jag kom dit fick jag reda på att Carina var sjuk så jag fick sluta 2 ist för 1 och imorgon fick jag stängningen, så slutar halv 7 då, men börjar ju inte fören 10, så blir ju lite sovmorgon iaf. Men nu sitter jag och kollar på Jims värld på 6an, ska ta och göra något att äta tänkte jag. Vet inte vad bara.. Kanske mos och kyckling? Men får se. Börjar bli rätt sleten också, så kanske får bli en liten powernapp efter man åte.

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0