sjuk.

Vilken jobbig dag det har vart på jobbet idag, men jag stod iaf ut. Men imorgon blir det att vara hemma och bli av med febern. Verkar som det är många som har feber nu.. Så har frysigt så mycket att jag först fick ligga under värmefilten (bästa uppfinningen ever!) och sen fick det bli ett varmt bad och film där, mysigt. Så nu sitter jag under värmefilten igen och väntar på att min kära pojkvän ska komma hem och tycka synd om mig, men tills dess får jag tycka synd om mig själv bara. Hatar verkligen att vara ensam när jag är sjuk! Men imorgon kommer Angelica hit och ska fika eftersom jag blir hemma från jobbet. Så hon ska få lite kaffe innan hon ska iväg och jobba. Trevligt! Men nu ska jag fortsätta att inte göra ett skit och vänta in BB.

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0