städtime.

Har precis diskat, så nu har jag fått undan allt efter matlagningen igår. Så nu ska jag fortsätta att städa lite, dammsuga, dammtorka mm. Inte så kul, men det är behövligt. Hade velat åka till Charlottenberg och kollat lite, men Daniel åkte iväg med bilen. Så då vart det städning på schemat ist. Ska ävan försöka färga håret igen om jag orkar, annars får jag ta det imorgon. Förresten, måste jämt tillägga att maten vart hur god som helst igår. Riktigt, riktigt nöjd är jag! Så nu är det sverges mästerkock som väntar, haha! Tänkte lägga upp receptet någon dag, för den som vill prova att göra det själv.

Puss & Kram, Jessica


Smördegsinbakadoxfelé, potatispuré, egen rödvinssås och sparis, mumma!
(upplägget är väl inte i världsklass då)


På väg till Karlstad igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0