tandläkaren och klippning.

Vart iväg till tandläkaren nu, och det vart som jag trodde, täderna ryker under våren. Dom 2 som sitter nere, kommer de ta eftersom det inte finns plats för dom. Men ska att klara det, kommer få lugnande och hon som ska görat är jätte trevlig. Så ska vara en duktig flicka. Sen efter jag vart där så åkte jag till virveln och kolla om det fanns någon drop-in klipptid, och det fanns det, så är ny klippt nu också. Känns bra det så det kanske inte blir så slitet med hårförlängningen. Och nu vart jag sittandes här. Funderar på vad jag ska hitta på idag, men det märks och se. Ville träna, men hann inte det när jag skulle klippa mig, för pumpen började halv 5. Men kanske drar och bara kör lite i gymmet, men det är så jävla tråkigt, bättre att gå på pass för då blir det mer gjort. Men annars får det bli på onsdagmorgon, köra lite core. För imorgon är allt full bokat och jag slutar inte fören halv 7.

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0