Jävla tand!

Irriterad idag, ont i denna förbannade visdomstanden! Vet inte vad jag ska ta mig till, får bli att fixa tid till tandläkaren snart, för nu har jag haft ont länge. Fan, och jag som har världens tandläkarskräck! Men kan inte gå såhär, mår så dåligt för övrigt då, ont i bihålor, ont i huvudet, feber som kommer och går och ont i munnen.. Vet inte hur många gånger jag vart hos tandläkaren nu för denna tanden. Förra sommaren fick jag en akut tid till tandläkaren för hela halsen höll på att svälla upp. Så kommer väl säkert att få ta bort den.. Vad är det för bra egentligen med dessa tänderna som bara ska komma upp och göra ont? kan inte fatta..

Så är det i alla fall.. Fick bli inringd tidigare idag, klockan 6.40 ringde Carina och fråga om jag kunde komma till 8 och jobba till 16.30, gött att få lite extra pengar. Så imorgon har jag öppning och jobbar 6.20 till 14.50 och på fredag fick jag stängning, då blir det att jobba 10 till 18.30. Inte så kul på en fredag men som sagt, gött med lite extra pengar. Men känns lite roligt, alla som är sjuka har typ samma som mig, förskyld och feber som kommer och går, men jag ska inte vara hemma och vara sjuk, jag fortsätter att jobba jag för alla som är sjuka!

Men nu ska jag se på halv åtta hos mig, trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0