jahopp.

Fick åka med pengar till gubben eftersom han hade glömt de var pizzatorsdag. Så passa på att svänga inom OK handla lite mjölk och smör. Tänkte sola också, men hade verkligen ingen lust med det idag. Får ta det imöra, och kanske gå ner på HK och köra ett pass, inte vart iväg nått denna vecka, fy på dig jessica! Men har vart riktigt duktig på att komma iväg nu. Hade ju det som nyårslöfte, träna minst 2ggr i veckan om det går och äta nytigare. Det är väl det som är svårast, att äta dyttigare alltså.. Men nu jävlar, nu ska jag börja tänka mer på vad och stoppar i mig. Tror jag behöver det, min mage har väl inte vart den bästa nu under 1,5 mån :( inte haft någon vidare matsug, spytt, haft ont i magen osv, och nu är det som värst. Har inte åte mer än 4 knäckebröd på 2 dagar. Så får väl fixa tid hos läkare nu.. Men jag har en sån jävla doktorskräck så ni anar inte. Riktigt jobbigt :/ men men, kan inte gå runt och må såhär iaf. Men ska fortsätta titta på halv åtta hos mig, tycker faktiskt det är lite bra :)

Puss & Kram, Jessica 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0