Middag på the roof.

Helg nu, gud va skönt! Sitter och väntar på att hon med homeparty sakerna ska komma, så jag får det jag beställt. Men hon tar tid på sig. Hoppas hon kommer snart, för måste hinna duscha och göra mig iordning för jag och älskling ska till The roof och äta vid kl. 20, eftersom han fyller år idag. Så känner mig lite smått stressad. Så det är jag som bjur på middag idag som present för han fyller år, sen har han fått ett sånt silver halsband och lite annat smått och gott av mig. Så han var att nöjd :) Och sen imorgon blire fler överraskningar.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från Trysil, men får nog göra det sen ikväll eller imorgon. Hinner inte nu.

Ha en bra fredagkväll alla :)

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0