Natti.

Har precis duschat, så har satt mig i soffan en sväng innan det blir sängen. Har lagt mig sent nästan hela veckan, runt halv ett-ett, men blir nog inge tidigare idag. Men börjar ju inte fören vid 9, så klarar mig att. Sen är det fredag imorgon :) gött! Ska ta det så lugnt, ligga i soffan och kolla på film bara. Daniel jobbar 12h pass imorgon, 14-02.. men ska packa lite och så imorgon, åker ju till Trysil på lördag och kommer hem igen på onsdag, ska bli hur gött som helst att få komma iväg lite. Så är jag, Daniel, mamma, pappa, brorsan och någon kompis till honom som åker. Gött att ha ett par dagar i backen framför sig. Så under dom dagarna kommer det nog inte hända så mycket här, sorry! :) Men nu blir det sängen, godnatt!

Puss och Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0