Trysil, dag 2 fort.

Har precis sett på Morden i Midsummer. Var sista avsnittet för säsongen. Så nu till nästa säsong kommer inte kommesarie Barnaby vara med längre, lite tråkigt tycker jag. Innan det åt vi lite mat, blev bakpotatis och baconröra, mumma! Och titta på Solsidan gjorde vi också, det är faktiskt riktigt bra. Inte missat ett avsnitt sen det började. Vart ju inge slalomåkning idag för varken mig, Daniel, mamma eller pappa. Så mamma och pappa gick ut och gick en sväng och jag och Daniel passa på att basta och ta oss en öl, inte lite gött. Men imorgon blir det upp tidigt för att komma iväg till backen. Ska bli så kul, rolligare att åka här än i Valfjället, tar lite längre än 5min att åka ner här i Trysil. Så blir att lägga sig snart, så man orkar upp.

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0