ändring.

Nästan jämt kommit hem, vart med Mikaela. Var och åt lite mat och sen har vi bara åkt runt och pratat en massa. Vart varken träning eller soling, men imorgon blir det upp och iväg och köra ett spinningpass kl. 6.45 till 7.30 och då blir det core fram till 8. Ska bli gött! Måste börja ta tag i detta nu, och det vet jag att jag skreve många ggr nu, men är så tråkigt att träna själv, för jag orkar inte vara den som ska skriva och tjata på alla att bli med, så nu skiter jag i det och drar själv ändå! MINST 2 GGR I VECKAN, för som sagt beachen 2011 som gäller. Så tänkte lägga ut my fitness plan for beach 2011 ;) Träning och nyttig mat som gäller (undantag på helger). Men nu ska jag se på big brother. Så får återkomma med planen.

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0