Bästa BB avsnittet.

Precis kollat på det bästa big brother avsnittet genom tiderna! Fyfan, vad kul det var :) Tack BB för underhållningen! Fortsätt med skräcktemat ett tag till.

Skulle ner på tjejkvällen idag, men det vart en väldig snabbis. Blev bolaget med Sabina och Cissi för att skaffa lite drickbart tills imorgon. Sen en sväng på Kicks och köpa hårfärg till utväxten. Sen skulle jag in till specsavers och kolla synen för det var gratis syntest idag, men det var kö på flera timmar, så jag sket i det. Blev hem ist och färga detta håret ist, men bra vart det. Nu är jag inte flintis mitt på huvudet ;) Men ska ta och noppa ögonbrynen nu (finns inget tråkigare) och sen är det kvällen.

Puss & Kram, Jessica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0