dagen som vart.

Blev en sväng till Charlottenberg efter jag slutat med Daniel, köpte en ny sterio till bil, så nu ska jag att få i ordning på ljudet och sen vart det även in en sväng på Rusta, köpte en ny köksmatta och en dörrmatta med "Välkommen" på. Och när jag kom hem vart det ut och gå med Hanna, gick i typ en timme. Gött var det. Sen blev det hem och kolla på Desperata hemmafruar och Big brother. Simon måste ju bara vinna hela skiten! Han är sig själv och inget mer, härligt att se.. De jag tycker minst om är Sonia, Vanessa och hon Madde, vilka falska människor. Men efter BB vart det att plocka här hemma lite. Så nu ser det inte så stökigt ut längre iaf. Men nu får det bli sängen. Jobb 10-18.30 imorgon :/

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

BB-Martin är ju bara såååå snygg! RAWR!!!

2011-03-30 @ 11:39:42
Postat av: Jessica

Haha, tycker han är lite mesig jag. Men visst är han rolig i mellan åt, men han ska inte vinna. :)

2011-03-31 @ 00:09:04
Postat av: Anonym

Jag har 24/7 å där får man en helt annan bild på människorna i huset! Det är helt sjukt va jag ändrat uppfattning om alla sen jag skaffa de.. Underhållnings programmet som sänds kl 22 får dom flesta att framstå som idoter tycker ja. Där klipper dom ihop det värsta av alla.. Martin är verkligen en jätterolig kille som skämtar å samtidigt bjuder på sig själv.. Detsamma tycker jag är med Rodney, han är inte alls den elaka somm BB vill att han ska framställas som :P

2011-03-31 @ 13:19:24
Postat av: Jessica

Jag kan tänka mig det. BB vill ju bara visa det dåliga hos deltagarna. Men funkar 24/7 bra då? För i början var det väldigt mycket krångel med det.

2011-03-31 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0