Dagen som vart.

Vart jobb 9-13, sen skjutsa Daniel till jobbet och sen sola. Skulle dra och träna också, men då skrev Parjin att hon var i Arvika, så möte upp henne så drog vi på Sunday och fika och sen hem till mig för hon har inte sett vart jag bor än. Saknat henne jag, var kanske ett år sen jag träffa henne sist, men nu får det inte ta lika lång tid igen! Så fick en stor Merci chokladask och en orkidé (eller hur det nu stavas), söt väl :) Så ska fan försöka och komma iväg och se hur hon bor nu också. Sen efter jag skjutsat Parjin till kvällskursen så hämta jag upp Mikaela, så då vart det massa prat där. Så skjutsa henne till jobbet vid 21.55 och då passa jag på att plocka med mig Daniel hem för han sluta 22. Då det vart big brother när jag kom hem och nu ska jag ta och lägga mig i badet och bara ta det lugt innan det blir sängen. Jobbar 9.30 till 18.30, har stängning av dagiset. Är inte så kul, men det får gå.

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0