härligt väder.

Fan vad dålig jag är på att skriva här under helgerna, har fullt upp då. Men får bli bättre, förlåt! Men var iaf inte länge sen man kom hem, har vart på sunday och åte mat med Milla, sen gick vi en promenad i det härliga vädret. Så nu sitter jag och väntar på att hon ska bli klar så vi kan dra och sola. Har inte vart iväg på ett tag nu, så nu känns det som all soling vart förgäves, lika blek som innan. Men nu är det bra, nu måste jag komma igång igen. Så under tiden jag väntar på att Milla ska höra av sig ska jag kolla upp vad tåg biljett till Oslo kostar, blir antagligen kalas där till helgen. Så försöker få tag i Mikaela, så vi kan fixa detta tillsammans, men den människan vill inte svara, kärring ;)

Puss & Kram, Jessica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ha bilder å update från helgen :)

2011-03-14 @ 18:10:45
URL: http://Loii :)
Postat av: Jessica

Det kommer :)

2011-03-14 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0