Irriterad.

Dålig uppdatering på mig, fyy! Måste bli bättre, men man är inte hemma så mycket nu, vill ju vara ute när det är fint väder. Men jobba till 18.30 idag, drygt.. Men det är gött att man kan vara ute med barnen nu, så var ute till 17.30, gött! Sen nör jag sluta vart det hem och äta. Sen kolla på Sveriges mästerkock, Grey´s och BB. Och på tal om BB, tycker faktiskt Annie gick för långt, man ska driva med dom man tycker om inte knäcka sina ovänner, det är inte roasting! Visst, Madde kan man uppfatta som lös och helt ärligt vet jag inte vad hon har i huset att göra, men det går inte ut på att göra den man roastar ledsen. Jag kan ju säga om jag satt i Maddes sitts så skulle jag med ta det personligt. Det ska vara en kul grej, inte knäcka stackarn! Sen finns det en annan sak som jag stör mig på, tv11 kommer utgå som grattis kanal efter imorgon! Hur fan kan man göra så?! Tänk allt man följer, och jag vill ju kunna se BB-avsnitten och jag har ingen värre lust att behöva betala för det. Jävligt dåligt! Jag kommer ju inte betala för tv11 iaf, då fixar jag hellre 24/7.

Men nej, nu blir det sängen, godnatt folket! <3

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0