irriterad.

Blir så irriterad, denna bemanningcentral man jobbar på bara kör med en, och det tycker inte jag är helt ok! Kan ju vara bra att veta om man ska jobba, 9-13 eller 10-18.30 imorgon. Har planerat lite annat så vore ju bra om man fick reda på det i tid. Men nej då, så skiter jag i detta och går till jobbet och jobbar mina tider, 9-13!

Rättegången idag var hemsk! Fan, har aldrig vart så nervös i hela mitt liv tror jag. Sen var ju allt försenat, Sandra skulle ha vart inne 10.45 och jag 11.00, men tror hon gick in 11.25 och jag 11.40. Och när man väl kom in, så var man tvungen att svära denna eden och allt "Jag Jessica Dahlgren svär..". Usch, så hemskt! Sen tittar alla på en och det gör inte saken bättre, men gött att det är gjort nu i alla fall! Men som tur var fanns det 2 st ifrån BOJ där som berätta lite om hur det skulle gå till där inne innan vi gick in, så kändes lite bättre då.

Men nu ska jag ta och städa lite här hemma. Ser ut som fan efter helgen!

Puss & Kram, Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0