Kan det inte sluta snöa någon gång?

Jag vill inte ha mer snö nu! Jävla skit snö!! Hoppas det är det sista som kommer nu. Men tror det ska vara fint under helgen? Varmt skulle det vara iaf. Hoppas på det. För imorgon blir det jobba 13-17, så innan jag börjar jobba så blir det till mikaela, så hon får hjälpa mig med att fixa håret till kvällen, sen ner på stan och äta något, sen efter jag slutar blir det hem fort och byta om och sminka mig, sen bär det iväg till Karlstad på ItaloBrothers på Tempel :D Längtar..

Så Sen nu ikväll är det tjejkväll på stan, så ska väl ner och kolla om man hittar något fint man kan ha på sig, för på något konstigt sätt har jag INGA kläder! Kan inte fatta? Så ska passa på att gå in på Gallerix och kolla på Jay Smith, som ska vara där och uppträda och singnera skivor. Fast först nu ska jag ner till specsavers och göra ett syntest, lika bra att göra det och sen är det ju grattis hela dagen idag. Efter det SOLA! :D Bli lite brun. Sen måste jag färga håret också, denna jävla utväxten! Men men, så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0