mysig fredagkväll.

Hade beställt bord på The roof kl.20 idag, så vart dit en sväng. Åt texmex burger med pommes, sen efterrätt på det. Gött! Daniel skämmer att bort mig. Sen vart det hem vid kl. 22 typ och lägga sig i badet med en öl. En perfekt fredagkväll. Så nu ska jag lägga mig i soffan en sväng innan det blir att krypa ner i sängen. För i morgon blir det kalas med mina flickor, ska bli kul! Blev riktigt sugen nu under dagen. Hoppas det är ett perfekt vårväder bara.

Men nu ska jag lägga mig i soffan och få Daniel att byta kanal, han kollar på typ boxning eller kickboxning på tv4 sport, tråkigt! Men sov så gott alla, godnatt på er!

Puss & Kram, Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0