Myskväll.

Har haft mys här hemma, med Big brother, popcorn, chips och dipp. Mysigt! Men ska ta och göra mig iordning nu och krypa ner hos min underbara sambo. Så blir inte så mycket mer skrevet idag, inte haft någon ork. Har varit sleten som fan och längtar bara efter sängen nu. Men imorgon är det helg och då blir det laga mat med den bästa och på lördag blir det hockey med brudarna och sen ut i stan. En helt perry helg helt enkelt ;) Skriver mer imorgon, lovar!

PS. Inget hår idag heller. Blir snart riktigt trött på detta! Fått sagt nej till 2 dagars övertid för jag har trott vi ska sätta i håret, men inget har bleve gjort. Men imorgon hoppas jag på att jag får i det. Hon ska komma efter hon slutat vid kl.16 och sätta i det.

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0