nervös.

Har vart bloggfri några dagar, men tillbaka nu.

Fan, sitter här och är hur nervös som helst, har ont i magen och allt. Är ledig från jobbet nu idag för jag och en kompis är kallad som vittne till en rättegång. Så blir att bege sig till Karlstad om ett litet tag. Usch, det är verkligen 2år sedan detta hände och jag kommer inte ihåg ett skit! Kommer ju bli jätte lett när man ska sitta där och berätta vad man sett, men så kommer man inte ihåg typ något. Men man måste dit i vilket fall, så är det bara.

Men helgen var bra, fredag middag på The roof och lördag blev det att jag och gubben blev sittande på balkongen från kl.13 till kl.16 typ och drack öl i solen, så mysigt. Sen kom Mikaela, linda och louise hit och då vart det iväg på buuus! Blev bada tunna och basta, riktigt kul att göra något annat för en gång skull. Men nu får jag forsätta göra mig iordning, så får jag skriva sen hur det gick i Karlstad.

Puss & Kram, Jessica 



Bilder från lördagen, kommer mer sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bjöd in er själva till robin gjorde ni. pinsamt! ha ha ha ha

2011-03-08 @ 12:00:49
Postat av: Jessica

Jasså, gjorde vi? Vi fråga om det gick bra om vi stanade kvar, och det gick så bra så. Vet inte om man kallar det riktigt som att bju in sig själva? Har själv haft fester där folk har kommit och ringt om att få komma, sånt man får räkna med. Tycker ju att det är lite mesigt att skriva ett anonymt meddelande då, men det är sånt man gör om man inte vågar stå för nått som man skriver! Så du kanske ska ta reda på hur det egentligen var innan du yttrar dig.

2011-03-08 @ 15:12:50
Postat av: Anonym

Hahaha har du hört på maken jessica :P håller helt med jessica, vi ringde faktiskt innan plus att dom vi fråga sa att de va lungt att vi va där så ja aa gud va pinsamt :P nog mer du som skriver här som e pinsam :)

2011-03-08 @ 15:19:47
Postat av: Jessica

haha, visst är det! tycker som det låter som en svartsjuk flickvän eller nått, eller vad säger du mikaela?

2011-03-08 @ 15:23:09
Postat av: Anonym

jaa man kan ju undra eller nön sur pojkvän som ficka åka hem ;)

2011-03-08 @ 15:25:19
Postat av: Jessica

eller det.. haha. synd för dom isf, kan inte ens gå på stranden till sommaren. jobbigt värre måste det bli.. men alla kanske inte vet vad tillit är? men tur iaf att jag har en pojkvän som inte bryr sig om att jag bada i en jävla tunna!

2011-03-08 @ 15:29:18
Postat av: E.

ha ha. har varken flickvän lr pojkvän som va där. hörde bara av nån som va där :)))

2011-03-08 @ 16:16:33
Postat av: Jessica

haha, men då behöver du väl för fan inte bry dig! så barnsligt. och precis, du va inte där, då vet du väl för fan inte hur det låg till! men kanske du skulle skaffa dig ett liv och bry dig om det ist!

2011-03-08 @ 16:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0