På jobbet.

Sitter på jobbet nu, är hur lugnt som helst. Har ett barn nu och sen halv 2 kommer ett till. Så till mellanmål så slår vi oss ihop med de stora barnen och äter tillsammans. Var gött att börja halv 1 faktiskt. Så var ju iväg och färga håret innan, vart bra. Så nu väntar jag fortfarande på håret, men det hade visst fastnat i Örebro. Typiskt! Så det kanske kommer vad 4 eller så får vi ta det på måndag.

Sen ikväll blir det iväg och äta på The roof, ska bli gött! Äta god mat och dricka lite öl med den bästa <3 Och imorgon vet jag fortfarande inte vad jag ska göra, ut eller inte? Men lite sugen kanske man är iaf. Men nu ska jag fortsätta jobba, ha en trevlig helg alla!

Puss & Kram, Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0