Stessig dag.

Slutade tidigare idag, 17.30 ist för 18.30, så vart fort hem och hämta träningsväskan och dra till hk och köra ett core pass, jobbigaste coren jag vart med om, men det är bra. Sen efter det cyklade jag lite, sen vart det hem och duscha, hämta Mikaela och äta mat och fixa biljetten till Oslo. Åker imorgon 16.32, då blir det bye bye Arvika. Så vi stannar tills på söndag och är back in Arvika kl. 18.02. Men ska bli gött att komma här ifrån lite, men kommer sakna min underbara sambo jätte mycket. Men vi överlever. Så nu håller jag på och tvättar så jag har rena kläder till helgen och har packat lite har jag också. Men nu känner jag att det är sängen som väntar, jätte trött.

PS. Kommer inte bli någon blogging under helgen mina vänner.

Puss & Kram, Jessica


Kommentarer
Postat av: Cicci

Söt tjej :)

2011-03-24 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0