Tar kvällen.

Nej, nu ska jag gå och krypa ner i sängen och försvinna in i drömmarnas land. Sovmorgon till morgonen, börjar 12.30-16.30, men ska till frissan vid 10.20 och färga håret, så måste gå upp vid 9 iaf. Men blir 1h extra. Gött! Men idag vart det jobba, sen iväg och storhandla, plocka här hemma och städa toaletten. Duktig jag! Men orka inte laga någon mat så fick bli sallad på pizzan efter handlingen, och det var menningen att jag skulle iväg och köra 2 pass på HK, men jag dola här hemma, så glömde bort tiden. Slarvigt av mig! Inte tränat på 1,5 vecka nu. Så får försöka klämma in något på lördagmorgon, eftersom imorgon slutar jag så sent och kanske ska sätta i håret om det kommit och sen vid 20.00 blir det middag på The roof, fira att Daniel fått fast jobb! :) Så det blir mysigt! Och på lördag kanske det blir ut, men inte helt bestämt mig än. Men är det sånt väder som det var idag så kan man inte bli annat än sugen. Men vi får se.. Vill iaf hinna med att sätta i håret under helgen iaf! Väntat länge nu. Så hoppas Anitra kan. Men nu blir det sängen, natti natti på er mina vänner :) <3


Vill ha sommar nu! Vårkänslorna börjar komma lite smått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0