Usch!

Fy fan, nu känns det inge bra. Är jävligt nervös, ska dra ut en visdomstand imorgon halv 10 på morgonen. Och jag är hur rädd som helst för tandläkaren, sen har jag aldrig droge ut en tand eller ens lagat någon över huvud taget. Så gör verkligen allt nu för att inte tänka på det. Har vårstädat här hemma (tvättat fönster, dammtorkat, dammsugit m.m.), men är inte klar än, så får fortsätta under helgen. För nu ska jag äntligen sätta mig och kolla på hockeyn, HEJA FÄRJESTAD! :D Nu ska det bli 2-0 i matcher. Ska även ta mig ett glas påskmust <3 Äntligen har den kommit finns inget bättre än jul-och påskmust! Har även köpt OLWs honungs rostade jodnötter, mmh.. me like! Så nu blir det mys framför tvn.

Puss & Kram, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0