Osloresan.

Då var man tillbaka i Arvika då. Har haft en jätte trevlig helg i Oslo med flickorna, Linda, Hanna, Sabina och Mikaela. Jag och Mikaela tog tåget dit, så vi var framme vid 19.10. Tåget vart väl 25 min försenat, så det tog 1,5h till konsvinger, gick verkligen jätte seg dit. Men jag och Mikaela klaga ju inte för det, vi hade dukat fram så vi klara oss, grogg och cider. Sen när vi kom fram till Oslo gick vi först hem till Linda, Hanna och Sabina och ställde ner grejerna vi hade med. Sen vart det ner till akers brygge och äta på Olivia. Först till förrätt vart det bröd som man skulle doppa i olika dressingar, sen vart det riktig italensk pizza med parmesan skinka och roccula och öl till det. Och på lördagen vart det först att gå ner till Rema och köpa frukost som vi gjorde i ordning och sen till bolaget och efter det vart det att dra till Carl johan och kolla i affärer och sen vidare till akers brygge igen och sätta sig på ute serveringen och ta sig en öl innan vi drog hem och gjorde oss i ordning för utgång. Var lite folk som kom till dom och sen vid 23.30 drog vi oss mot stan, jag, Fredrik och Sandra hamna på partybåten nere vid bryggan. Sen vart det vidare till Opra bar och sen hem på efterfest. Kul kul! Söndagen var slapp, duscha, sen ner på Kiwi och köpa dricka och efter det in på Subway och köpa mat och hem igen och se på film tills tåget gick. Inte lite nära jag och Mikaela missa det, men som tur var att det vart fördröjt innan det åkte. Var hemma i Arvika vid 18.10, då kom Daniel och hämta mig så åkte vi och handla och sen hem och mysa framför tvn.

Bilder från helgen


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0