Helgen.

Har sett på BB och nu sitter jag och ser på The walking dead, riktigt bra serie det. Daniel jobbar natt så det blir att mysa med katterna. Helgen har vart ok. Fredagen så var jag till tandläkaren och drog ut en visdomstand, fy fan, säger jag bara! Var det värsta jag gjort. Först fick jag lugnande, och det hjälpte mycket, all ångest försvann. Men man vart inte borta så man inte visste vad de gjorde, utan man var ju fullt medveten om allt. Sen såklart skulle det krångla med att få ut tanden, så tror jag fick 5-6 bedövningssprutor. Vill inte göra om det något mer, men klart som fan ska den andra tanden också ut. Sen när jag kom hem så hade jag visst yrat en massa och det kommer jag inte ihåg något om. Sen sov jag från 12-15. Så det var inget dåligt drag i det. Men sen på kvällen blev det hyra film och bara mysa. Daniel valde 2 filmer, kommer inte ihåg vad dom hette, men skit vad dåliga dom var! Han får aldrig mer välja film, för jämt när han väljer så är dom skit dåliga :P. Sen på lördagen vart det ut med Mikaela, var trevligt. Bilder kommer inom kort. Men jävlar vad man kan störa sig på vissa, alltid någon som ska yttra sig om saker den inte har med att göra, men men. Och idag har det bara vart lugnt, sov länge gjorde jag, sen laga Daniel mat, hasselbackspotatis, rostbiff och sparis, mumma! Men nu ska jag kolla klart på tvn.

Puss & Kram, Jessica



Daniel och Tussie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0