Karlstad.

Idag vart det jobba 9-13 och sen vart det hem och göra mig i ordning och iväg till Karlstad med Hanna, Sabina och Milla och köpa biljett till italobrothers som är på Tempel till fredagen. Sen vart det in på expert och köpa ett USB på 8GB fick det bli. Sen blev det hem och ner på stan här hemma med Daniel. Köpte en klänning på veromoda och sen blev det in på Telia för skulle kolla när xperia arc kommer ut, är lite sugen på den, så ställde mig i vänte kö iaf. Efter det vart vi hungriga så det blev mat på Kocki. Och när vi kom hem så fick jag en present av Daniel, han hade köpt jätte fina guld örhängen till mig, så söt! <3 Så nu sitter jag här och väntar på att big brother ska börja.

Puss & Kram, Jessica




Guld örhängena jag fick av Daniel :)


Klänning VeroModa, 300:-
(vart inte så bra bild, ser bättre ut på.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0