Vår.

Gud vilket härligt väder det är idag! Nästan 12°, kan inte bli bättre. Så nu får det bli en promenad i det fina vädret, ska bli skönt. Men tror jag väntar tills Daniel vaknat så jag kan tvinga med han, inge kul att gå själv, men alla ska ju jobba eller så är dom sjuka. Men så är det. Ska försöka hinna med och handla sen och städa lite här hemma, skulle ha städat igår, men var helt slut. Men idag finns det inga undanflykter, storstädning får det bli varken jag vill eller inte. Ska även försöka hinna med och dra och sola. Men det är lite jobbigt att ligga i ett solarium när det är så varmt ute, bättre när man är lite frusen. Men ska ta och sätta mig på balkongen tills han vaknar.

PS. Någon som har 2 bas 12" och steg till det att sälja? Hör av er isf.

Puss & Kram, Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0