Farsdag.

Först vart det att greja i ordning, få upp lite på väggarna. Men nu är jag hel nöjd! Bytte även ut köksbordet till matsalsbordet.

Men vid fyra kom svärföräldrarna och mina föräldrar och bror med flickvän. Så vi bjöd på flygande Jakob, vart riktigt god! Sen blev det kaffe och svärmor hade bakat sockerkaka, mumma!

Men nu ligger jag och gubben utslagna i soffan och har sett på solsidan och nu väntar jag in Beck, och gubben ska åka till jobbet snart. Så blir jag och djuren resten av kvällen. Tur man har dessa djuren, annars hade de att blivit ensamt när gubben jobbar nätter och eftermiddagar.

Men nu ska jag fortsätta se på tv.
Puss och kram, Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0