Onsdag.

Fört vart det jobb till tre och sen efter de vart det hem och få sig lite i magen. Börja skriva handlingslista och åka och storhandla. Och det tog sin tid kan jag lova, för fy vad tråkigt det är! Denna gången var det även pantdag. Så när man skulle betala så kände jag mig som en sån där kupongkärring, vet inte hur mycket jag lämna fram. Både pantkvittot, Icarabatter och någon check jag hade fått från Telia.

Men nu ligger jag nerbäddad i soffan och ser på en kass film på 5an med Lindsey Lohan i. Hon ser i alla fall friskare ut i denna filmen, mycket finare än när hon var blond och anorektikersmal. Men nu ska jag se hur den här filmen slutar.

Puss och kram, Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0